با خوردن چای دبش 100 گرمی دیگر سرما نمی خورید

چای یکی از قدیمی ترین نوشیدنی های شناخته شده برای بشر است. او همچنین محبوب ترین است.

چای دبش 100 گرمی یکی از بهترین چای ها در جهان می باشد و برای اطلاع از قیمت آن می توانید به سایتها و مراکز معتبر مراجعه کتید.

هزاران نوع و نوع چای در جهان وجود دارد، بدون احتساب نوشیدنی های مختلف چای گیاهی یا میوه ای.

بیایید ببینیم انواع چای چیست و چه تفاوتی با یکدیگر دارند.

روش های زیادی برای فرآوری چای وجود دارد، از جمله پخت، خشک کردن، غلتاندن، تخمیر و غیره.

بسته به آنها، چای های زیادی به دست می آید که نام آنها اغلب با رنگ مرتبط است.

چای سبز سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است و کافئین بالایی دارد. آنها دارای عطری ملایم از زرد تا سبز، با عطر روشن و طعم غنی هستند.

انواع مختلف چای سیاه در روسیه بسیار محبوب هستند (در چین به چای سیاه قرمز می گویند).

چای

این چای تخمیر شده ترین چای است که قبل از فروش حداکثر تعداد عملیات را پشت سر می گذارد. چای سفید تقریباً به طور انحصاری در چین توزیع می شود، آنها از برگ های لطیف و نیمه دمیده تهیه می شوند.

چای سفید را می‌توان به کمیاب‌ترین و گران‌ترین چای‌ها نسبت داد، علاوه بر این، محصولی بسیار حساس برای حمل و نقل و نگهداری است. فرآیند تولید فقط شامل پژمرده شدن و خشک شدن است.

در نتیجه دم کردن انواع مختلف چای سفید، نوشیدنی با عطر گل و طعمی شگفت‌آور دلپذیر به دست می‌آید. از نظر خواص درمانی، چای سفید در بین چای های دیگر برابری ندارد.

چای زرد از نظر خصوصیات به چای سبز نزدیک است. فقط در استان فوجیان چین تولید می شود.

چای اولانگ (اولانگ) از نظر درجه تخمیر بین چای سبز و سیاه قرار دارد. در کشور ما به این نوع چای قرمز نیز می گویند. آنها طعم منحصر به فردی دارند که باعث محبوبیت آنها شده است.

Puerh یک چای فشرده است که با استفاده از فناوری خاصی از چای سبز تهیه می شود. چای پوره معمولاً در اشکال مختلف فشرده – کاشی، آجر، کیک و غیره عرضه می شود.