کیسه زباله اتوکلاو زندگی شما را زیبا تر می کند

بسته شدن معرفی شدند. برخی از کیسه زباله اتوکلاو دارای دسته هایی هستند که ممکن است بسته شوند یا سوراخ هایی دارند که می توان گردن کیف را از آن ها کشید.

معمولاً، پلاستیکی که برای ساخت کیسه های زباله استفاده می شود LDPE نسبتاً نرم و انعطاف پذیر (پلی اتیلن با چگالی کم) است.

یا برای استحکام، گاهی اوقات از LLDPE (پلی اتیلن با چگالی کم خطی) یا HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) استفاده می شودکیسه های زباله ساخته شده از پلاستیک های زیستی و سایر پلاستیک های زیست تخریب پذیر است.

کیسه زباله ای که برای مقاومت در برابر حیوانات موذی طراحی شده است.

زباله

کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر Oxo دارای استحکامی مشابه پلاستیک معمولی هستند و هزینه اضافی بسیار کمی دارند. اگر وارد محیط باز شوند، تجزیه می شوند، سپس تجزیه زیستی می شوند، اما اگر در طول عمر مفیدشان جمع آوری شوند.

می توان آنها را بازیافت کرد. آنها طوری طراحی شده اند که در اعماق محل های دفن زباله تخریب نشوند و در نتیجه متان تولید نکنند. پلاستیک زیست تخریب پذیر اکسو در کمپوست سازی “دریچه ای” با دمای پایین به سرعت تجزیه نمی شود.

اما برای کمپوست سازی “در داخل کشتی” در دماهای بالاتر مورد نیاز توسط مقررات محصولات جانبی حیوانی مناسب است.

پلاستیک زیست تخریب پذیر اکسو توسط همان باکتری ها و قارچ ها جذب می شود که مواد طبیعی مانند شاخه ها و برگ ها را مانند مواد لیگنوسلولزی به زیست توده سلولی تبدیل می کنند.

پلاستیک زیست تخریب پذیر اکسو به گونه ای طراحی شده است که در ابتدا توسط فرآیندی که شامل اکسیداسیون نوری و اکسیداسیون حرارتی است.

تجزیه می شود، بنابراین می تواند در تاریکی تجزیه شود. کد شناسایی رزین 7 برای پلاستیک های زیست تخریب پذیر قابل اعمال است.

مردم تمایل دارند از سطل‌های زباله برای دور انداختن این پوشش‌ها یا کیسه‌های پلاستیکی از خانه‌شان استفاده کنند و محیط را از مواد شیمیایی عظیم و سایر مواد سمی که می‌تواند ناشی از ریختن این کیسه‌ها باشد، ایمن کند.

علت اصلی آلودگی محیط زیست بی‌احتیاطی مردم است که بعداً محیط زیست را به شدت تحت تأثیر قرار داده و آن را برای زیستگاه ناامن می‌کند.

استفاده از سطل های زباله  برای حذف این نوع کیسه ها و پلاستیک ها می تواند به بازگرداندن تعادل به محیط کمک کند.