کفش new balance 530 چر بی های بدن شما را آب می کند

برای دهه‌ها، کفش new balance 530 در دنیای کفش‌های دویدن، نیرویی است که می‌توان روی آن حساب کرد.

در اصل، این مدل‌های عملکرد سطح بعدی ممتاز آنها بود که آنها را روی نقشه قرار داد، و در حالی که آنها رقیبی سرسخت در این زمینه باقی می‌مانند، بخش بزرگی از پیروان این برند ریشه در عشق به آن کلاسیک‌های جاودانه دارد.

در طول سال‌ها، چندین سیلوئت اصلی New Balance آزمون زمان را تحمل کرده‌اند و به‌عنوان پایه‌های اصلی به‌شدت شکوفا شده‌اند، اما بر خلاف بسیاری از همتایان خود، تبدیل شدن به نام‌های معروف در دنیای کفش‌های ورزشی به لطف نام‌گذاری‌های مدل عددی این برند، کمی چالش برانگیز بوده است.

با استفاده از اعداد به جای نام برای کفش‌های خود، مصرف‌کنندگان معمولی‌تر می‌توانند زمان سختی را برای به خاطر سپردن و تمایز نام مدل‌های عددی داشته باشند، و برای گنجاندن آن‌ها در بانک‌های حافظه ما بیشتر به حافظه پنهان بصری تکیه می‌کنند تا تشخیص نام.

بدیهی است که مدل هایی مانند 574، 993 و 1500 کمی بیشتر از برخی از همتایان خود شناخته شده اند، اما مدل های بزرگ

کفش
بخشی از کاتالوگ کمتر از دانش رایج است. از طریق تلاش‌های مشترک قابل توجه و تلاش‌های شجاعانه داخلی، محبوبیت این برند در بازار “کلاه کفشی” و همراه با آن، افزایش آگاهی از مدل‌های کلاسیک اضافی New Balance افزایش یافته است.

امروزه، علاقه‌مندان به کفش‌های کتانی معمولی احتمالاً می‌توانند نام مدل‌های NB را بیش از هر زمان دیگری به صدا درآورند، اما همچنان نگه داشتن همه آنها در ذهن شما دشوار است.

در نتیجه، ما فکر کردیم که یک راهنمای مرجع اساسی برای سیستم نام‌گذاری عددی New Balance گردآوری کنیم، که به شما امکان می‌دهد پیش‌زمینه‌ای کمی در مورد هر کفش بیاموزید، یکی را با کفش بعدی مقایسه کنید، و از پیشرفت و تکامل قدردانی کنید.

از طرح ها ما بیست دونده New Balance را مشخص کرده‌ایم که هر علاقه‌مند به کفش‌های ورزشی باید با آنها آشنا باشد.

بنابراین نگاهی بیندازید و یک دوره تصادف سریع و آسان در رمزگشایی نکات دقیق ریاضیات New Balance ابتدایی دریافت کنید.