پوشیدن دمپایی فانتزی دخترانه بازیگر معروف هالیوودی در مراسم گرمی سوزه شد

تمایل به پوشیدن کفش‌های راحت در حالی که در خانه استراحت می‌کنید، قطعاً به روزهای سرد پاییز و زمستان محدود نمی‌شود این یک تعقیب در تمام طول سال است.

 اما هنگامی که هوای گرمتر فرا می رسد، به دمپایی هایی نیاز دارید که در واقع شما را خنک نگه دارند ودمپایی فانتزی دخترانه می تواند بهترین گزینه باشد.

اگر به دنبال راهی برای راحت نگه داشتن پاهای خود در تمام فصل بهار و تابستان هستید ، خریداران آمازون می گویند این کفش های مجلسی ضروری هستند  و در حال حاضر با 40 درصد تخفیف به فروش می رسند.

پرفروش‌ترین دمپایی بالشی جومرا بیش از 3600 رتبه پنج ستاره و صدها نظر مثبت دارد.

 به گفته این برند، آنها از اتیلن وینیل استات ساخته شده اند، که یک ماده لاستیکی و پلاستیکی مانند است، و به گونه ای طراحی شده اند که با کاسه پاشنه عمیقو جعبه جادار پنجه، تناسب راحت را ارائه دهند.

خریداران آمازون می گویند که دمپایی های خانگی در واقع به وعده راحت خود عمل می کنند.

دمپایی

یکی از خریداران گفت که پوشیدن کفش‌ها مانند راه رفتن روی ابر است. یکی دیگر از منتقدان پنج ستاره اضافه کرد : “این کفش نرم ترین و راحت ترین دمپایی فومی است که تا به حال داشته ام!

کفش‌های سبک وزن دارای زیره‌ای به ضخامت 1.7 اینچ برای راحتی بیشتر هستند که تجربه پیاده‌روی بالشتکی و حمایت‌کننده را ارائه می‌دهند، چه در داخل خانه باشید و چه در حیاط خلوت خود راه بروید.

بعلاوه، کفش ها از بافت ضد لغزش برای ایمنی بیشتر استفاده می کنند تا در حین حرکت از لغزش شما از کفش خارج نشوید. دمپایی های تنفس پذیر در 11 رنگ ثابت و در 7 طیف مختلف سایز موجود هستند.

یک خریدار متفاوت که نظرات بسیاری را در مورد راحتی کفش ها تکرار می کند ، اضافه کرد: “آنها برای تابستان عالی خواهند بود.

شخص دیگری که اضافه کرد: اینها پاهای من را نجات می دهند” گفت: “سبک هستند، بالشتک بسیار خوبی دارند و به راحتی تمیز می شوند.

با یک جفت دمپایی بالشی جومرا، می‌توانید از تجربه یک دمپایی فوق‌العاده راحت در تمام طول سال لذت ببرید—فقط مطمئن شوید که تا زمانی که فروش واقعی است، آن‌ها را با ۲۴ دلار خریداری کنید.

 هنگامی که آنها رسیدند، تعجب نکنید اگر شروع به پوشیدن کفش در خارج از منزل کردید.