پنل ال ای دی قابل تنظیم ارزش منزل هایتان را بالا می برد

رنگ پنل ال ای دی قابل تنظیم شما رنگ نور نمایش داده شده و روشنایی گرافیک را تعیین می کند.

جعبه‌های نور LED نازک از منبع نوری استفاده می‌کنند که تقریباً سفید خالص است و فقط رنگ آبی کمی دارد، این امر درک روشنایی را افزایش می‌دهد.

دمای رنگ عالی همراه با طراحی فریم فوق مدرن، گرافیک شما را بهتر از هر جعبه نور دیگری روشن می کند.

روشنایی فوق مدرن ساخته شده اند که تضمین می کند که در لمس راحت باشد. LED ها اگر به درستی پخش نشوند بسیار داغ می شوند، اما نگران نباشید که هر فریم یک سری آزمایش های مدیریت گرما را انجام می دهد.

پنل

خواه یک گرافیک نیاز به تغییر توسط یک کارمند داشته باشد یا یک مشتری کنجکاو جعبه نور LED نازک شما را لمس کند، لازم نیست نگران باشید زیرا جعبه نور در لمس راحت خواهد بود.

جعبه‌های نور LED نازک می‌توانند اندازه‌های عجیب و غریب و بزرگ، درخواست‌های مدیریت سیم و نیازهای نصب سفارشی را برای مواقعی که گزینه‌های استاندارد کار نمی‌کنند، در خود جای دهند.

ما برای ارائه بهترین راه حل با ارائه پیشنهادات طراحی با شما همکاری خواهیم کرد، خواه این راه حل برای نصب در وسایل روی سطوح منحنی یا روشن کردن کل دیوار باشد.

ای تابلوهای شما نیز تغییر می کند. مواقعی وجود دارد که جعبه نوری که روی دیوار قرار می گیرد گزینه ای نیست. جعبه‌های نور LED نازک سبک، بادوام و نصب آسان هستند و مکان‌های منحصربه‌فرد را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

لایت باکس های ThinLED را می توان با نصب مناسب و همچنین پایه دیواری استاندارد از وسایل آویزان کرد.

یک جعبه نور LED به منظور روشن کردن انواع مختلف نمایشگرهای گرافیکی عمل می کند. آنها با استفاده از یک قاب، گرافیکی که می‌تواند به نوری مانند دوراتانس یا پارچه نفوذ کند.

و چراغ‌های ال‌ای‌دی که همگی در یک قاب قرار دارند ایجاد می‌شوند که باعث می‌شود گرافیک نصب‌شده روشن شود.

علاوه بر این، نمایشگرهای روشن دارای ویژگی هایی هستند که به شما امکان می دهد هر زمان که به آن نیاز داشتید، گرافیک را به روز کنید. به این ترتیب، می توانید با گرافیک های مختلف کار کنید .

و به عنوان یک راه حل بلند مدت برای فروشگاه خرده فروشی شما عمل می کند. با انواع مختلف لایت باکس های LED موجود در بازار کار شما را آسان می کند.