فرش تمام ابریشم دستباف ارزش خانه هایتان را بالا می برد

ابریشم اغلب یک پارچه لوکس در نظر گرفته می شود و نه پارچه ای که ما اغلب آن را با فرش تمام ابریشم دستباف مرتبط می کنیم. این یک فیبر زیبا و قوی است که ظاهر و احساس شگفت انگیزی دارد.

اما، مانند هر کالای محبوب یا لوکس، بازار اغلب مملو از محصولات بی کیفیت است. پس با ما همراه باشید تا در مورد تفاوت فرش های ابریشم واقعی و فرش های ابریشم تقلبی و اینکه چرا این تفاوت بسیار مهم است صحبت می کنیم.

فرش های ابریشم با دست بافت الیاف ابریشم  اغلب ضخیم تر از یک تار مو  در نقش های پیچیده ایجاد می شوند. تعداد گره ها برای فرش ابریشم می تواند از 1500 گره در هر اینچ مربع فراتر رود! آن‌ها نازک و فوق‌العاده انعطاف‌پذیر هستند.

فرش

بافته شده و بافته شده‌اند و فوق‌العاده راحت هستند. فرش های ابریشمی واقعی درخشندگی خاصی دارند. این بدان معنی است که ظاهر و رنگ فرش بسته به جایی که شما در یک اتاق ایستاده اید می تواند تغییر کند.

چرت و پرز بسیار نازک‌تری نسبت به فرش‌های پشمی دارد و اغلب بسیار گران‌تر است. این بدان معناست که اگر آسیب ببینند، تعویض آنها گران است.

فرش ابریشم واقعی در خاورمیانه، چین، هند و ترکیه بافته می شود. از آنجایی که فرش های ابریشمی ظریف هستند، به عنوان فرش کف توصیه نمی شود.

از آنجایی که می توانند به سرعت در اثر تردد پا آسیب ببینند، فرش های ابریشمی به عنوان آثار هنری یا منسوجات دیواری بهتر هستند. فرش های ابریشم با پرورش ابریشم از کرم های ابریشم که از توت یا رژیم غذایی کاملاً کنترل شده تغذیه می شوند.

ساخته می شوند. پیله های کرم ابریشم جوشانده می شوند و سپس به یک رشته پیوسته منفرد باز می شوند که فوق العاده قوی است و سپس برای بافتن استفاده می شود.

قالیچه های ابریشم تقلبی برای چشم بی تجربه مانند ابریشم واقعی به نظر می رسند. با این حال آنها قدرت، سرزندگی یا احساس ابریشم واقعی را ندارند.

با این حال، مانند ابریشم واقعی، در برابر ترافیک یا خاک مقاومت نمی کنند. بهتر است از آن‌ها به‌عنوان تکه‌های دیوار استفاده شود، زیرا رفت و آمد پا، شستشو و جاروبرقی می‌تواند باعث ریزش آن‌ها شود  پدیده‌ای که نمی‌توان جلوی آن را گرفت.