دونده ای که با دمپایی زنانه پاشنه بلند برنده مدال طلا دو و میدانی شد

پاشنه های زنانه و دمپایی زنانه پاشنه بلند مد روز به هر لباسی چشم نواز می دهد.

علاوه بر این، پاشنه گوه ای حالت و راه رفتن ایمن را تضمین می کند.

برای تکمیل بهترین لباس زنانه، کفش پاشنه بلند انتخاب مناسبی است.

به این ترتیب هر ظاهری جذاب تر خواهد بود. شایستگی به بلندی پاشنه پا می رسد که نه تنها از نظر نوری چند سانتی متر به بدن می بخشد، بلکه شبح زنانه را نیز جذاب تر می کند.

کلاسیک یا فوق العاده به لطف بند ها و طراحی همه کاره، پاشنه های BIRKENSTOCK را می توان با هر سلیقه ای تطبیق داد.

این مدل‌های مد روز با جزئیات شیک متعددی تحت تأثیر قرار می‌دهند که باعث می‌شود یک پاشنه گوه‌ای BIRKENSTOCK همیشه در کانون توجه لباس باشد.

دمپایی

مدل های شیک و کاربردی ما سبک و راحتی را با هم ترکیب می کنند. مورد دوم هم با ویژگی اصلی ما – بستر مخصوص – و هم توسط پاشنه گوه ای راحت تضمین شده است.

همه گوه ها یکسان ایجاد نمی شوند. مجموعه ما کفش های پاشنه بلند با ارتفاع های مختلف را ارائه می دهد که می تواند دو یا چهار سانتی متر افزایش یابد. در زیر نمای کلی از مدل های مختلف ما را مشاهده خواهید کرد.

با یک صندل گوه ای با پاشنه دو سانتی متری می توانید به راحتی با زندگی روزمره و اوقات فراغت روبرو شوید. این مدل‌ها برای ظاهر غیررسمی مناسب هستند، اما می‌توانند لباس‌های ظریف‌تری را نیز تکمیل کنند.

به لطف ارتفاع پاشنه دو سانتی متری، حس راحتی شبیه صندل های پلت فرم کلاسیک را به شما می دهد. تفاوت این است که بیشتر “بالا” در پاشنه پا است.

مدل های موجود با پاشنه دو سانتی متری عبارتند از:

  • صندل های بند دار
  • صلیب
  • صندل های بند دار

پاشنه چهار سانتی متری پاشنه بلند برای BIRKENSTOCK است. برخی از مدل‌های گوه‌ای چهار سانتی‌متری نیز دارای طراحی خاصی هستند که بر قد و شبح زنانه تأکید بیشتری دارد.

مدل های موجود با پاشنه 4 سانتی متری عبارتند از:

  • با بند
  • با دو بند
  • فهمیدن