دختری که در دفتر برنامه ریزی دخترانه خود دلایل خود کشی اش را نوشت

دانش‌آموزان می‌توانند از میان ویژگی‌های دیگر، از میان ویژگی‌های دیگر، از بین کاغذهای دارای قانون کالج یا با قاعده گسترده، دفترچه‌های تک موضوعی یا چند موضوعی را انتخاب کنند.

دختران و پسران دانش آموز و دانشجو می توانند دفتر برنامه ریزی دخترانه زیبا را برای برنامه ریزی کارهایشان انتخاب کنند.

یک پوشه مقاوم در برابر پارگی در ابتدا و بین سوژه ها (در صورت وجود) وجود دارد که به شما کمک می کند تا در یک دفترچه یادداشت واحد سازماندهی کنید.

صفحات 5 ستاره به راحتی روی آن نوشته می شوند و قلم شما را نمی گیرد یا اجازه نمی دهد جوهر در صفحات جاری شود و به شما کمک می کند از هر صفحه به راحتی استفاده کنید.

دفتر

این نوت بوک باکیفیت یکی از بهترین نوت بوک های دانشگاهی موجود و محبوب ترین آن بر اساس بررسی های متوسط ​​است. نوت بوک های مارپیچ Five Star در رنگ های مختلف و مقرون به صرفه هستند.

نوت بوک های 5 ستاره دارای صفحات کافی برای دوام در تمام سال هستند و مارپیچ دارای قفل مارپیچی است تا از باز شدن آن در طول سال جلوگیری کند.

پوشش پلاستیکی جلوی نوت بوک 5 ستاره در برابر آب مقاوم است تا از تمام یادداشت های مهم شما محافظت کند.

اگر نیاز دارید چیزی را از دفتر یادداشت جدا کنید، صفحات برای پاره شدن آسان سوراخ شده اند این لبه های ناهموار متعلق به گذشته هستند.

گزینه ای که در اینجا ذکر شده برای یک دفترچه یادداشت پنج موضوعی است، اما دفترچه های تک موضوعی، دفترچه های سه موضوعی، طرح های مختلف و موارد دیگر در دسترس هستند.

با تعداد انتخاب ها، یک دفترچه یادداشت مارپیچ پنج ستاره برای شما وجود خواهد داشت – تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را انتخاب کنید.

این یکی از بهترین نوت‌بوک‌ها به دلایلی است و هزاران بررسی متوسط ​​پنج و چهار ستاره برای پشتیبانی از آن وجود دارد.

نوت‌بوک‌های پنج ستاره به دلیل کیفیت بالا، صفحه‌های منظم، دوام و ویژگی‌های سازماندهی، برای یادداشت‌برداری در بین دانشجویان محبوب هستند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که پوشش پلاستیکی کاربردی آن حواس را پرت نمی‌کند، کاغذ خط‌دار به راحتی روی آن نوشته می‌شود و جوهر از صفحه خارج نمی‌شود.