جالب ترین ساعت سیتیزن زنانه بند طلایی تاشو جهان

سال‌ها می‌گذرد و سیتیزن واقعاً می‌تواند بگوید که به دست شهروندان از سراسر جهان رسیده است، سلیقه، انتظارات آنها را برآورده می‌کند و ساعت‌هایی با محتوای تکنولوژیکی پیشرفته‌تر ارائه می‌دهد.

به لطف مراقبتی است که Citizen نسبت به آنها، شهروندان جهان نشان داده است، که Citizen اکنون می تواند جایگاه خود را به عنوان رهبر جهانی در تولید حرکات ساعت و ساعت های مچی به رخ بکشد.

ساعت Citizen Radiocontrolled و ساعت سیتیزن زنانه بند طلایی تاییدی است بر این که خانه ژاپنی چقدر به تحقیق در مورد فناوری ساعت های مچی اختصاص داده است.

این موفق شده است که دریافت سیگنال ساعت رسمی ارسال شده توسط تمام ساعت های اتمی اصلی روی زمین را تطبیق دهد و مطمئن شود که عقربه ها به طور خودکار خود را به درستی قرار می دهند.

Citizen مکانیزمی را ایجاد کرده است که به این ترتیب رضایت از پوشیدن ساعت “دقیق میلیونیم ثانیه” را ایجاد می کند و مدل هایی از سبک های مختلف را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ایجاد می کند.

ساعت

این آخرین نوآوری Citizen است: سوپر تیتانیوم Ti+IP .5 برابر سبک تر از تیتانیوم معمولی و 40 درصد سبک تر از فولاد است.

مجموعه ساعت‌های Citizen Supertitanio از مدل‌های زنانه مخصوص زمان، مدل‌های مردانه مخصوص زمان و مدل‌هایی با عملکرد کرنوگراف تشکیل شده است.

این مجموعه توسط مدل‌هایی با قاب‌های فوق تیتانیومی و تسمه‌های PU تقویت شده است تا بیشترین نیاز را داشته باشد.

سیتیزن از اختصاص یک مجموعه کامل به ساعت‌های زنانه کوتاهی نمی‌کند، با مجموعه Eco-Woman، تماماً با حرکت اکو درایو، طراحی زیبا هم برای مدل‌های فقط زمان و هم برای مدل‌های کرنوگراف، که Citizen موفق به ارائه سبک منحصر به فرد

برخی از مدل‌ها دارای روکش‌های سرامیکی هستند، برای مقاومت بیشتر در برابر خراش و زیبایی بسیار زنانه.

سال‌ها می‌گذرد و سیتیزن واقعاً می‌تواند بگوید که به دست شهروندان از سراسر جهان رسیده است، سلیقه، انتظارات آنها را برآورده می‌کند و ساعت‌هایی با محتوای تکنولوژیکی پیشرفته‌تر ارائه می‌دهد.

به لطف مراقبتی که سیتیزن از همان ابتدا نسبت به آنها، شهروندان جهان نشان داده است، امروز می تواند جایگاه خود را به عنوان رهبر جهانی در تولید حرکات ساعت و ساعت های مچی به رخ بکشد.