بزرگترین خودکار نمدی اونر توسط مردی هندی ساخته شده است

امروزه تولید کنندگان بسیاری از خودکارهای نمدی وجود دارند.

پیشروان فروش امروز عبارتند از Carioca ،Stabilo ،Centropen ،Giotto ،Kalyaka-Malyaka ،Faber Castell ،Chameleon ،Koh-i-Nor ،Magic.

همه آنها بر روی تولید انواع مختلف خودکارهای نمدی (از ساده و ارزان تا خاص برای کودکان: با دسته کوتاه، مهر، جرقه) متمرکز شده اند.

خودکارهای آفتاب پرست و جادویی ویژگی های زیادی دارند (مثلاً یک خودکار نمدی می تواند با کمک قلم های کمکی رنگ اصلی را تغییر دهد، درخشان باشد.

این بازار تعداد زیادی خودکار برای هنرمندان دارد. تولید کنندگان ژاپنی Copic در حال تلاش برای آنها هستند.

نشانگرهای طراحی و هنر دارای دو طرف کار با نوک های مختلف (تیز و زاویه دار) هستند. آنها یک پالت رنگی گسترده دارند (214 قطعه). ما بنزین می زنیم، نه یک بار، بلکه برای 7-8 پمپ بنزین.

خودکار

چنین کیفیت بالایی نیز قیمت بالایی دارد: برای یک نشانگر باید بیش از 200 روبل بپردازید.

راه ها و مکان های زیادی برای استفاده از این ابزارها برای رنگ آمیزی و نوشتن وجود دارد.

نشانگرهای قابل شستشو مخصوص حمام وجود دارد: در حین شستشو، کودک می تواند بازی کند و روی آب رنگ مخصوص تمرین کند. از خودکار طراحی آبی نیز می توان در حمام استفاده کرد.

برای طراحی در اتاق، فرش های مخصوص (خالی و با تصاویر برای رنگ آمیزی) وجود دارد.

نشانگرهای دائمی و انواع زرق و برق را می توان برای تزئین پارچه استفاده کرد به عنوان مثال، روی لباس های خسته کننده، یا تی شرت های رنگی با فرزندتان.

سازندگان به نشانگر مخصوص چوب، شیشه (بادوام، مقاوم در برابر زبری و رطوبت) نیاز دارند.

نکته اصلی برای کودکان ایمنی است. بنابراین بهترین انتخاب طبیعی بودن و چگالی ترکیبات است.

پیدا کردن خودکارهای باکیفیت کودکان آنقدرها که به نظر می رسد آسان نیست. برای انتخاب رنگ های بادوام و ایمن، باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید: